mainstraw

Liten i stora världen

Infall, utfall, fallrisk?

Kategori: Allmänt

Och så var det fredag igen...
Men denna fredagen är (egentligen som alla andra) den sista fredagen av my life as I know it!

Jag har nämligen fått ett infall!
På måndag ska jag göra något jag egentligen aldrig trodde att jag skulle göra!

Jag sätter mig i skolbänken igen!
Från och med måndag och 20 veckor frammåt ska jag ta fram mitt inre snille och läsa algebra, titta på grafer och lära mig att älska X och Y!

Varför? Jo jag konstaterade att jag måste läsa upp det för att få min riktiga lön och nu kändes som att bra tillfälle !
Egentligen skulle jag bara ringa och kolla när nästa start va, och helt plötsligt va jag inskriven med papper i hand :)

Jag spelade Minigolf i tisdags - vilket slutade med en vistelse på akuten och ett besök på ögonmottagningen för ögonkontroll. Fick nämligen en golfklubba i ögat ! -Ja Anna , jag vet ! Sånt händer bara mig ;)

Nåväl ögat läker( även om det bestämde sig för att göra allt suddigt för mig i några dagar ) blåtiran gör mig extra snygg och allt känns bra. Bortsätt från det så är jag på topp ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: