mainstraw

Liten i stora världen

Ledsen

Kategori: Allmänt

Jag såg Emil idag, på avstånd, självklart. Orkade inte ta skiten som skulle bli från the wicked nolonger stepmother!

Det var skönt att se att han mår bra, eller verkar må bra, eller visar sig må bra.

Han va glad.

Jag är så förtvivlat ledsen över att inte få dela hans lycka.

Tänk om han har glömt bort sin storasyster?
Tänk om han inte kommer ihåg hur mycket jag älskar honom, att jag gör allt för honom att han och våra syskon är anledningen till min existens?

Tänk om twb har fått honom att tro att jag inte vill träffa honom.


Åh Gud! Jag saknar honom så!
Och Elin och liten.
En del av mig är borta och jag vet verkligen inte hur jag ska få tillbaka mina syskon.

Mitt liv bleknar och min existens försvinner längre och längre bort..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: