mainstraw

Liten i stora världen

våren!

Kategori: Allmänt

Idag var det hela 17 grader i solen, det är heeeelt otroligt!
tyvärr har jag inte haft någon ork till att ens röra på mig idag (hepphepp ingen baksmälla.. bara slappis)(<-som om det var bättre då eller?!?!?!?!?!)

Startade min dag med Something borrowed och lunch.
sen dess har jag suttit här.. Framför tvn och datorn.

tråkigt.
Behövde tänka.
tänkte.. När får jag mina snilleblixtar?

DUSCHEN!! (ja, jag är inte normal.. men men är det?)
så jag klev in i duschen, satte mig i ett hörn och tänkte.

På egentligen allt.
Hur jag skulle göra med livet, vad som har gått fel, hur jag ska göra i framtiden.
Om jag skulle starta en film.. som jag faktiskt såg för bara någon vecka sen.. och om jag skulle ta och städa lite.


Jag kom fram till att jag längtar till den riktiga våren, den sena våren, då man kan ha piknik med jordgubbar och vindruvor, grillning och härliga månniskor mitt i en park.



jag längtaaar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: